|
|
|
Amerikalı bilim adamları mideleri çorba ile şişen insanların sıradaki yemekleri daha az yediklerini ve bu sayede aşırı kilo almaktan kurtulduklarını söylediler. Böylece dolaylıda olsa çorba içmek zayıflatmasada en azında zayıf kalmanıza yardımcı oluyor.
Yemeklerden önce çorba içmenin zayıflattığı araştırma ile kanıtlandı. Amerikalı bilim adamları mideleri çorba ile şişen insanların sıradaki yemekleri daha az yediklerini söylediler. Ayrıca bu sayede aşırı kilo almaktan kurtulduklarını ifade ediyorlar.
Çorba diyetini gönüllüler üzerinde deneyen pennsylvania eyalet üniversitesi bilim adamları öğlen yemeğinde ana yemekten önce çorba içenlerin çorba içmeyenlerden beşte bir daha az kalori aldıklarını tespit ettiler.
Ancak uzmanlar içilecek çorbanın düşük kalorili olması gerektiği yolunda uyarıda bulundular.
Örnek olarak kremalı bir çorba içilirse tam tersi etki yaparak toplam kaloriyi artırıp kilo aldırıyor. Araştırmada sebze çorbası gibi hafif kalorili çorba çeşitleri kullanıldı.
reklam
Soru sorun / Yorum yapin |
